Noww stängs snart ner. Läs mer.
Lättläst bokcafé mån 26/2 kl. 17

Lättläst bokcafé mån 26/2 kl. 17

Välkommen på bokcafé. Vi träffas och pratar om lättlästa böcker. Varje gång pratar vi om en ny bok. Om du vill kan du låna boken och läsa den i förväg.

Du är välkommen även om du inte har läst boken.

Vi bjuder på kaffe. Ingen anmälan.

Plats: Stadsbiblioteket, Tysta läsrummet

https://www.nsb.norrkoping.se/web/norrkoping/program-ny-i-sverige1

Event info

mån 26/2 2018 kl. 17 — 18:30

Norrköpings stadsbibliotek